tisdag, september 16, 2008

Ja, jo

Det har ju inte blivit mycket här på sistone. Skrev nåt förra veckan och sen var det nåt som var paj och posten gick inte upp. Minns inte om vad.

Så. Japan var kickass. Gillar Tokyo som fan och skulle gärna bo där en sväng. Fast jag måste erkänna att jag inte är lika japannördig som väldigt många andra jag känner.

Sen jobbade jag. Sen åkte vi till Lettland. Sen jobbade jag ännu mer och cyklade till jobbet för att vara på plats vid 4 på morgonen under en OS-vecka. Sen slutade jag och nu är jag student igen.

Nu är det exjobbsfix som gäller och i oktober/november sticker jag till San Francisco (om det inte skiter sig) för 6 månaders internship. Kommer bli fett kul.

Har kommit igång hyfsat med löpningen igen efter att inte fått mycket gjort i Tanzania/Japan/under sommaren när jobbet var som mest. Midnattsloppet får vara en katastrofal parentes, men jag lyckades utan problem jogga 11 km förra veckan (och hade nog kunnat fortsätta i ytterligare 5 km). Dessutom gick det under omständigheterna helt okej på Bellmanstafetten. Nu är det dags att börja köra massa intervaller och få upp farten ordentligt bara. Men först ska jag bli frisk.

1 kommentar:

Sofia sa...

Tänk att hot alltid lönar sig! =)